Направих си профилактика - масла, филтри и тн...
И гледам от известно време двигателя е мазен на едно определено място. Помолих майстора да погледне откъде омаслява и той ми каза че е от гарнитурата на главата.
Съвсем леко сълзи, колата не гори масло, за 10 000км да е изгорила 50мл сигурно, което е нищо...
Обаче се притеснявам за този малък теч? Защото навремето предишната ми кола (една корса) и гърмя на 2 пъти гарнитурата на главата - единия път смеси водата с маслото, втория път просто изби налягането в един от маркучите и изхвърли водата... Та филмът е страшен ако стане фал с тази гарнитура, както е страшен и филмът с подмяната и!
Как смятате, да изчакам ли да видя как върви това сълзене, дали ще се увеличи, или направо да мисля за смяната на гарнитурата?
Сълзенето е наистина малко, даже мисля хубаво да я забърша и пак да проверя с какъв темп сълзи от гарнитурата...
И гледам от известно време двигателя е мазен на едно определено място. Помолих майстора да погледне откъде омаслява и той ми каза че е от гарнитурата на главата.
Съвсем леко сълзи, колата не гори масло, за 10 000км да е изгорила 50мл сигурно, което е нищо...
Обаче се притеснявам за този малък теч? Защото навремето предишната ми кола (една корса) и гърмя на 2 пъти гарнитурата на главата - единия път смеси водата с маслото, втория път просто изби налягането в един от маркучите и изхвърли водата... Та филмът е страшен ако стане фал с тази гарнитура, както е страшен и филмът с подмяната и!
Как смятате, да изчакам ли да видя как върви това сълзене, дали ще се увеличи, или направо да мисля за смяната на гарнитурата?

Сълзенето е наистина малко, даже мисля хубаво да я забърша и пак да проверя с какъв темп сълзи от гарнитурата...

Comment